000

May. 1st, 2029 02:26 pm
maria: (Default)


[friends only!]
comment to be added
maria: (Default)
Hi, y'all!!! So I'm sending Xmas cards out this year... You know what that means!!

GIMME YOUR ADDRESSES I WANNA SEND YOU ONE

gonna screen the comments ofc; also if you're sending cards LINK ME TO YOUR POSTS I want all the cards *v*

'tis the season! if you don't celebrate Xmas & would prefer a "happy holidays" or another holiday in your card pls let me know!! don't wanna ruin your holiday buzz;;

LOVE Y'ALL come & get 'em! :D

edit: ALSO IF YOU WANT SOMETHING SPECIAL IN YOUR CARD let me know I'LL DOODLE ALL OVER IT IF YOU WANT and you can laugh at my ugly drawings

?????

Nov. 16th, 2013 10:55 pm
maria: (Default)
 WHO ARE YOU, PEOPLE

ROLL CALL PLS (⊙△⊙✿)

Profile

like a tiger defying the laws of gravity

Custom Text



"When we try to pick out anything by itself, we find it hitched to everything else in the universe."
-John Muir

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags